میشه جواب بدین 😢

کولیک . رفلاکس .

تصویر
۴ پاسخ

میگن وقتی بچه شیر میدی نامنظمی پریود طبیعیه این میشه نامنظمی پریود یا چیز دیگه
بچم غیر شیر خودم هیچی دیگه نمیخوره نه شیشه نه پستونک 😭

من خودم ۴۷روز بعد زایمان پریود شدم دوماه مرتب پریود شدم این ماه باید اول اردیبهشت میشدم تا الان خبری نبود تست زدم منفی بود رفتم دکتر برام امپول نوشت

عزیزم ی تست بگیر بزن خیالت راحت شه

شاید حامله‌ای🫤🤦🏼‍♀️اون لکم برا لانه گزینی بوده

سوال های مرتبط