۱ پاسخ

معمولا از پایان سه ماهگی کولیک و نفخ تموم میشه و میتونی همه چی بخوریم البته بستگی به بچه ام داره پسر من کلا نداشت هیچ وقتم رعایت نکردم و اینکه خواب شبانه از همون اولم منظم بود و شبا تا صبح با خودم می‌خوابه ممکنه یه بچه ای بد قلق باشه تا دوسالگی ام شبا نخوابه

سوال های مرتبط

مامان 💗اسما💗 مامان 💗اسما💗 ۴ ماهگی