۵ پاسخ

من دوست دارم با آنژیوکت انجام بدم چون بنظرم خیلی خوبه
برای خودم قسمت غضروفی گوشم ک راضی بودم

من انجام دادم باانژیوکت عالی بود کارشون
روبرو بیمارستان علی بن ابیطالب ادرسشه

روشش چه فرقی داره؟

اره من

اره ی هفته پیش

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی