سرلاک با طعم چی خوبه بگیرم برا دخترم ؟؟

۹ پاسخ

گندم خرما خوشمزه نیس دختر من دوسنداشت

گندم و خرما خوشمزه تره

گندم و خرما دخترم دوست داره

من گندم موز گرفتم خوشمزس

. گندمو‌ موز‌

موز و گندم
گندم
فرنی برنج‌
من گرفتم خوب بود
حریره بادام هم گرفتم بدک نبود

گندم خرما عالیه
گندم موز
گندم سیب هم خوبه

من الان گندم وخرما میدم

گندم خرما

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۱ سالگی
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ سالگی
مامان پناه💖💖 مامان پناه💖💖 ۱۲ ماهگی