۵ پاسخ

پسر منم جیشش میبرم ۵۰روزه ولی پیپی میره یه گوشه هرکاری میکنم یاد نمیگیره😫😫😫

تند تند ببرش دستشویی اگه داشته باشه میکنه کم کم عادت میکنه میگه

من برا رایان میرفتم بیرون میبستم

به نظرم چن روزی تحمل کن جایی نرو تا خوب یاد بگیره

ی بار کلا نباید ببندی بچه دچار دوگانگی میشه مهارت کنترل هم کم کم بدست میاره

سوال های مرتبط