۲ پاسخ

اسمشون صندلی پرتابل هست؟؟؟
من میگفتم به اینا صندلی زمینی🤣🤣

من برای پسر اول م گرفتم خوب بود ، چون خودمون رو زمین غذا میخوریم کنار سفره خودم میذاشتم پیش خودمون بود ، هم اینکه چون تقریبا blw شروع کردم خیلی ریخت و پاش می کرد موقع غذا خوردن هر جا مهمونی هم میرفتم با خودم میبردم یه زیر انداز م ریزش می‌انداختم جایی کثیف نمیشد راحت خیلی عادت کرده بود بهش
سبک و کم جا هست ، ولی خب تا دو سال نهایت اندازه س کوچیک میشه دیگه هم اینکه مثل صندلی های بلند حرفه ای نیست 😁
ولی من راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی