مامانا از صندلی غذا راضی هستید ؟؟

۳ پاسخ

اره عالیه اصلا مزاحم غذا خوردن خودم نمیشه و با ما غذا میخوره که اشتهاشو زیاد میکنه نمیتونه شیطونی کنه و قشنگ تکرکز رو غذا خوردنه

اره خوبه

من میخوام پرتابل گرفتم یکی از دوستان داشت خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آیـــدیــــن🤎🧸 مامان آیـــدیــــن🤎🧸 ۱۱ ماهگی