عزیزم پنیر پیتزا باید مارک خوب باشه تا کش بیاد
پنیر نه باید خیلی یخ باشه نه باید خیلی آب شده باشه بین یخ و متوسط باشه ...
باید اندازه یه گردو از پنیر رو برداری سریع تو دستت گردش کنی اگه طول بکشه ممکنه آب بشه و باید محکم گرد بشه که موقع سرخ کردن باز نشه
بعد که همه رو گرد کردی یک ربع بزار فریزر تا سفت تر بشه
بعد به تخم مرغ یکم ادویه و نمک بریز
توپک هارو اول به تخم مرغ بعد به آرد سوخاری بزن دوبار تکرار کن یعنی بعد آرد سوخاری دوباره بزن تو تخم مرغ و دوباره سوخاری
باید بلافاصله بعدش سرخ کنی اگه خواستی واسه شام سرخ کنی بزار فریزر تو یخچال معمولی آب میشه 🙂🩷🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.