خوشگلا ماهی شیر چجوری درس میکنید؟؟؟؟

۲ پاسخ

من ادویه میزنم بهش
بعد میزارم استراحت کنه
بعد تو آرد و ادویه میغلتونم ک سرخ میکنم

گاهی لیمو و پیاز وفلفل دلما هم میزنم همون اول

ما جنوبیا ادویه مخلوطی داریم همون میزنیم فقط با نمک و زردچوبه سرخ میکنیم تو روغن

سوال های مرتبط

مامان رادوین ❤ مامان رادوین ❤ ۲ سالگی
مامان شهیار مامان شهیار ۲ سالگی