پوشک شیرخشک پوشک🔞🔞🔞

تصویر
۷ پاسخ

بزرگترین اشتباه ب نظرم زندگی کردن کناره مادرشوهر پدرشوهره

لعنت به یکجا نشینی😭

همسر منم همینه بااینکه جدا هستیم اما بهشون نزدیکیم مادر شوهرم تمام کاراش با شوهر منه آخرشم خوب همون برادر شوهرم و زنش هستن که همیشه میپیچونن و هیچ کاری نمیکنن منم دیگه به شوهرم گفتم حد خودت نگه دار مگه نوکرش هستی

من نیز

یه سری جریانات رو واقعا نمیشه کاری کرد . اگر شوهرت داره انجام میده تو دخالت‌ نکن وگرنه آدم بده میشی، به اینم فکر کن اگه خانواده ی خودت یه روز به هرررر دلیلی محتاج شن تو چکار میکنی؟ کلا نه گفتن به پدر مادر سخته حتی وقتی میبینی بقیه ی بچه ها بیکار نشستن . انشاالله خدا خودش پاداش این کمک کردنا رو بهتون میده.

مثل همسر بیچاره من همسر من حتی پولم میده هر روز هرروز میره ۵۰۰ از همسرم میگره میره

درک میکنم منم همینطورم ازاین بدم نمیاد ک برای پدرومادرش کاری انجام میده ازاین بدم میاد ک راضی نمیشن و ازبرادرشوهرم و جاریم ک همش باهاشون دعوادارن سرهرموضوعی راضین واگه اونا دعوایاکاری بکنن منتشاسر مامیزارن ب اوناهیچی نمیگن انقد ک جاریم همیشه میخنده ک از من میترسن واسه همین سرتوخالی میکنن بااینک من جای بزرگم و اون کوچیک

سوال های مرتبط