۴۰۰ تومن
ویزیت و سنو باهم میگیره ۵۰۰ خیلی دکترم منصفه واقعا
۲۸۰ دادم
ویزیت 700 سونو 950
۵۰۰ متخصص
برا من ۲۹۰ بود ک بعد عید شد ۴۳۰ سونو رو رایگان برا اونایی ک باردارن و پرونده دارن متخصص زنان زایمان
واقن چخبره خیلی زیاده استرس میگیره آدمو 😑
۶۸۰🫠
ازاد ۴۹۸
قبل عید ۴۰۰ بود الان شده ۶۵۰ تومن
واسه من سال پیش ۴۰۰ بود امسال ۶۰۰
با بیمه ۵۰۰
۷۰۰ رفتم بعد عید
۷۰۰ 😑😑
یا خدا من هنوز این ور سال نرفتم یعنی اونم گرون شده🥲
۸۰۰ فقط ویزیت
خداتومن....😓 پونصد به اضافه ویزیت ماما که میشه کلا۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.