مامانی باردار سال جدید مطب زنان چقدر ازتون ویزیت میگیرن؟

۱۷ پاسخ

۴۰۰ تومن

ویزیت و سنو باهم میگیره ۵۰۰ خیلی دکترم منصفه واقعا

۲۸۰ دادم

ویزیت 700 سونو 950

۵۰۰ متخصص

برا من ۲۹۰ بود ک بعد عید شد ۴۳۰ سونو رو رایگان برا اونایی ک باردارن و پرونده دارن متخصص زنان زایمان

واقن چخبره خیلی زیاده استرس میگیره آدمو 😑

۶۸۰🫠

ازاد ۴۹۸

قبل عید ۴۰۰ بود الان شده ۶۵۰ تومن

واسه من سال پیش ۴۰۰ بود امسال ۶۰۰

با بیمه ۵۰۰

۷۰۰ رفتم بعد عید

۷۰۰ 😑😑

یا خدا من هنوز این ور سال نرفتم یعنی اونم گرون شده🥲

۸۰۰ فقط ویزیت

خداتومن....😓 پونصد به اضافه ویزیت ماما که میشه کلا۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاهاومهتا مامان طاهاومهتا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته سی‌ام بارداری