۵ پاسخ

دندون پسرمن پرو عصب و روکش شد 6خیلیم عالی انجام داد اصلا نفهمید من میترسیدم گفتم نمیذاره باید بیهوشش کنیم ولی قشنگ نشست نیم ساعت شد . اگ تکمیلی داری بهت برمیگرده

قبل عید ۴بود دیروز پرسیدم ترمیم سطحی۶

سلام برو بیمارستان شهیدشکری ک پشت بقیه الله است قیمتاش مناسبه

متخصص دو تا سه میلیون باید باشه

بیمارستان تامین اجتماعی بری رایگان

سوال های مرتبط

مامان اهورا و ایلیا مامان اهورا و ایلیا ۶ سالگی