اگه تصمیم به انجامش داری کراتین نکن خیلی ریزش میاره.پروتئین بهتره منکه قبلا انجام دادم راضی بودم.فقط باید شامپو و ماسکش رو بزنی.من یه مقدار روغن آرگان هم قاطی ماسکش میکردم خیلی بهتر بود
کراتین خوبه ولی مراقبت میخواد سشوار میخواد بعد حمام شامپو و ماسک مو خوب میخواد صافیشم اگه جای خوب بری تا زمان رشد موهات اوکیه پروتئینم که موهاتو احیا میکنه ولی صافیش ۳۰ درصده بنظرم نانو کراتین کن ترمیم و صافی باهم عالیه بوتاکس مو هم بد نیس
منم شنیدم کراتین خوب نیست زیزش میاره
من ماه قبل انجام دادم راضیم
قبلا خیلی موهام میریخت الان دیگه نمیریزه
ماهای من شبیه موهای باب راس بود
من کراتین کردم سال 97انقد موهام ریخت
من دائم کراتین انجام میدم اگه بعدش رسیدگی کنی عالی پروتئین هم خوبه ولی درصد صافیش کمتره
یکی از اطرافیانم کراتین کرد شدید ریزش گرفته آمپول و..میزنم برا ریزش
افتضاح ترین عه انجام نده کراتین رو
من وحشتناک ریزش مو گرفتم هنوز بعد سه سال جبران نشده موهای ریخته شده
موی خودت تو هرحالتی که هست بهترین عه
این نظر منه
من پروتئین کردم
اگه موهات چربه اصلا انجام نده
اما ظاهر آدم شیک و مرتب میشه
من یبار انجام دادم ولی باید هر سال انجام بدی .الان ماسکمو های خیلی با کیفیت تو بازار هست که میتونه مشکل شمارو برطرف کنه
من پارسال اذر پروتئین تراپی انجام دادم گفت موهات وز و کم پشته،همین خوبه،کراتین برای موهای پرپشت خوبه که حالت شلاقی بگیره،موهای من هنوز صافه صاف و ابریشمی هست ماندگاریش خوب بود،شامپو مخصوص داد با اون موهامو میشورم و اخر سر ماسک مو مه خودش داد،به ساقه موهام میزنم بعد چند دقیقه ابکشی میکنم ،بعد حمام با حوله یه ذره ابشو میگیرم،با سشوار خشک میکنم از بالا به پایین،هزینه ها بعد عید بیشتر شده دقیق نمیدونم الان چنده.بنظرم پروتئین بهتره چون ریزش دارید چون کراتین خواهرشوهرم انجام داده ریزش موهاش میگه بیشتر شده
منم میخام کراتین کنم ریزش هم داره موهام میترسم کراتین کنم بدتر بشه موهام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.