۵ پاسخ

نه اصلا درد نداره ، به درد زایمان فکر کن درد آمپول یادت می‌ره

درد نداره منم میترسیدم نفهمیدم اصلا

ن عزیزم درد نداره ک اصلا.من اینقد زدممم ک.فقط شل کن همین

چجوری میخوای زایمان کنی؟؟؟بعد زایمان تا ده روز باید خودت به خودت امپول بزنی

من امروز به دکترم گفتم گفت اگه آمپول ریه بزنی تا ۱۰روز زایمان نکنی رو مغز بچه تاثیر میذاره

سوال های مرتبط