نه اصلا درد نداره ، به درد زایمان فکر کن درد آمپول یادت میره
درد نداره منم میترسیدم نفهمیدم اصلا
ن عزیزم درد نداره ک اصلا.من اینقد زدممم ک.فقط شل کن همین
چجوری میخوای زایمان کنی؟؟؟بعد زایمان تا ده روز باید خودت به خودت امپول بزنی
من امروز به دکترم گفتم گفت اگه آمپول ریه بزنی تا ۱۰روز زایمان نکنی رو مغز بچه تاثیر میذاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.