سلام بچه ها یه سوال همه باید آمپول ریه رو بزنن؟

۶ پاسخ

فقط اونایی ک گروه خونیشون منفیه

نه اتفاقا از متخصص پرسیدم، گفت برا همه نیست، مگه اینکه احتمال زایمان زودرس بدن.

دکتر من گفت امپول ریه فقط دو روز فایده داره اگه زود زده بشه و زایمان صورت نگیره فقط عوارضش میمونه، میگفت اگه کیسه ابم پاره بشه کسی درجا زایمان منمیکنه بره بیمارستان همونجا براش زده میشه

ن
دکتر من گفت عوارض داره با اینکه جفتم پایین بود نزاشت بزنم
گفت تا وقتی مجبور نشدیم نمیزنیم

نه بستگي به شرايط بارداري هر فرد داره♥️

ن عزیزم‌فقط کسانی که احتمال زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۱ ماهگی
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری