منم پسرم ۳/۷۰۰بدنیا اومد
بعد لاغر شد گشنه موند 😔😔😔بعد هرکس میدید میگفت چقددضعیفه در حالی که از همه بچه های فامیل درشت بود
بعد دو هفته هم با شیرم اضافه نکرد ی مدت شیرم کم بودبعد هم شیرم غلیظ نبود وزن نداد ماه اول فقد وزن از دست رفتشو جبران کرد 😔هنوزم زیر نمودارع کمکی هم میدم
اکثر وقتا بچه هایی که درشت دنیا میان خوب وزن نمیگیرن
دقیقا مثل پسر من
شیرخشک کمکی بده ب بچه
بچه هایی که وزن بالا بدنیا میان وزن گیریشون کمتر هست. منم ۳۸۰۰ بوده ۴۰ روزه شد ۴۴۵۰.
پسر منم وزن تولدش ۲۹۰۰ بود
واکسن ۲ ماهگی که زدم ۴۹۰۰ بود بنظرتون کمه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.