من تازه بعد از دوماه کم کم دارم میوه میخورم
البته هم قطره کولیک میدم به پسرم
هم خودم عرق نعنا میخورم
باید زندگی عادیت رو داشته باشیدفقط چیزایی که حساسیت زاس براش رو نخور
آخه میوه ها همشون خوبن
بخور بابا
بهش قطره کولیک بده
اینجوری خودت از بین میری
بجز هندونه و توت فرنگی و توت بقیه چیزها رو میتونی بخوری
ولی بعدش نعناع نبات بخور
سیب و موز و گلابی اینا خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.