اره چرا نمیشه خورد خیلیم خوبه بنظرم میوه
من فقط سیب که خوردم بچم خیلی اذیت شد بقیه چیزا میخورم
سلام عزیزم. میگم اگر شما شیرخشک ب بچتون نمیدین ، میشه لطف کنید کد ملیش رو ب ما بدید این ماه باهاش شیرخشک سهمیه ای برای بچم بگیرم؟؟؟
متاسفانه بچم فقط شیرخشک میخوره و آزاد هم خیلی گرون در میاد برامون.... لااقل با سهمیه قیمتش کمتر میشه... ممنون🥺🙏
سیب و موز میگن بخورین
اره چرا نشه بخور بدنت احتیاج داره
اتفاقا خیلی هم خوبه من هر روز سیب و پرتقال میخورم تازه مامانم سیب رو پخته کمپوتی کرده هر روز بهم میده
بخور خیلیم خوبه، من فقط خیار نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.