۷ پاسخ

اره چرا نمیشه خورد خیلیم خوبه بنظرم میوه

من فقط سیب که خوردم بچم خیلی اذیت شد بقیه چیزا میخورم

سلام عزیزم. میگم اگر شما شیرخشک ب بچتون نمیدین ، میشه لطف کنید کد ملیش رو ب ما بدید این ماه باهاش شیرخشک سهمیه ای برای بچم بگیرم؟؟؟
متاسفانه بچم فقط شیرخشک میخوره و آزاد هم خیلی گرون در میاد برامون.... لااقل با سهمیه قیمتش کمتر میشه... ممنون🥺🙏

سیب و موز میگن بخورین

اره چرا نشه بخور بدنت احتیاج داره

اتفاقا خیلی هم خوبه من هر روز سیب و پرتقال میخورم تازه مامانم سیب رو پخته کمپوتی کرده هر روز بهم میده

بخور خیلیم خوبه، من فقط خیار نخوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان لیام 👶🫀 مامان مامان لیام 👶🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی