۶ پاسخ

مبارک باشه گل قشنگم ،از تجربه خودم بگم پماد چشمی بزن روزی دوبار بچرخون ،روز ده به بعد هم طلا بنداز

خیلی اذیت شد عزیزم دخترت؟منم باید ببرم گوشش رو سوراخ کنم

من میخوام تازه برم سوراخ کنم. میترسم🥲 پماد بی حسی چی زدی؟

عزیزم اکه طلا دار حتما بعد س روز بنداز با طلا زود زود خوب میشه ب آب نزن گوششو با پماد چشمی چرب کن

ای جونم مبارکه

گودو مبارکش باشه😍 سریع سریع چربش کن بچرخونش که نچسبه به گوشش زخم شه

سوال های مرتبط

مامان هلناز مامان هلناز ۶ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی