۸ پاسخ

کالاندولا

آردن گرفتم همه ازش تعریف میکردن

کالاندولا گرفتم واسه سوختگی

برند آردن یه کرم داره توش روغن کبد ماهی داره
عالیه
اگه خیلی سوختگی شدید شد سودوکرم بزن

آردن من به نظرم خوبه تو ایرانیا استفاده کردم
خارجی ام سودوکرم عالیه

سودو کرم واس وقتیه که سوخته و میخوای درمان کنی
روزانه زینک اکساید بخر
واس مواقع حساس هم که دیدی یکم عرق سوز شده کالاندولا بخر . ولی کالاندولا روزانه نمیشه استفاده کرد

کالندولا بگیر

برچسب پشتش چک کن دوتا رو هم چسبیده اصلاش ایرانی کالاندولا میگن خوبه.

سوال های مرتبط