پاره شدم😂
من طبیعی دوست دارم، ولی با تجربه اطرافیان و نظرات تو گهواره دچار شک شدم و یه کمی ترسیدم
شما برش و بخیه داشتید؟
بیحسی میزنن برای برش؟
عالی عالی اگه برگردمعقب بازم میرم طبیعی
دردش زیاده ولی به محض زایمان همه دردا از بینمیرهخودت بلند میشی کاراتو میکنی
خوب عالی
من باپمپ دردبودم خوب بود...سری سرپاشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.