درد واژن طبیعیه؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

منم الان تجربش کردم نمیدونم طبیعیه یا نه

وووي خدا چ خوشگل

منم درد دارم
میگن اگر مشکلی ندارین مثل لکه و خونریزی عیبی نداره

منم اینجورم😣

چقدر شکمت نازه 🥹🧿

کاش منم زود ب هفته بالا برسم کلافه شدم

اره.

وووویی‌ ننه شکمشوووو 😍 ماشالا به خودت و نی نی . اره عزیزم طبیعیه من یادمه مامانم از دردش گریه میکرد

ن طبیعی نیست زیادش
من ندارم یعنی
ولی میدونم نباید ب واژن الان خیلی فشار بیاد

اره منم خیلی استخوان واژنم تیررمیکشه

عزیزم این لباست رو آنلاین گرفتی؟

اره عزیزم چقد عکست بامزس😍

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی
مامان میراث🦋💙 مامان میراث🦋💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مغز بادوم 🥺 مامان مغز بادوم 🥺 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری