میتونم هنوز قرص متوکلوپرامید بخورم ؟ باز ویارم برگشته

۲ پاسخ

منم دکتر داده میخورم اما همش با عذاب وجدان میترسم ضرر داشته باشه

منم هنوز مصرف میکنم
دکترم گفت جزو داروهای گروه B هستش بهتره نخوری اما ضرری هم نداره 🫩

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان محمدجواد مامان محمدجواد هفته سی‌وهشتم بارداری