۵ پاسخ

عزیزم من درکت میکنم من رعایت کردم رژیم شیرم کم شد دیگه مجبوری شیر خشک میدم البته خوبم نمیشد

مگه حساسیت به پروتیین گاوی باشه نمیشه شیر خودتو بدی؟ چطوریه علایمش چبه؟

منم پسرم شیرخشک خورد،ناراحتی نداره،وقتی تلاشتو کردی و نشده دلیلی برلی ناراحتی نیست

دیوونه شدن نداره الکی ناراحت نباش بزرگ شد میگی‌چه‌کار خوبی کردم

فدا سرت...باهاش شب بیداری نمیکشی؟مگه نه باید هردوساعت بلندشس تو بغلت بگیریش وبهش شیر بدی؟؟مگه نه از ۲۴ ساعت کم کمش ۱۲ ساعت در اختیارشی؟مگه نه از برنامه هایی که از قبل انجام میدادی گذشتیه؟این یعنی تو یه مادر کاملی فقط بخاطر شرایط خودش و صلاح خودش نتونستی شیر خودت وبدی وفدا سرت ..خوب بود شیر خودت وبدی هم او اذیت شه هم خودت بخاطر رژیم سخت از پا بیفتی حتی نتونی یه کار ساده براش بکنی وهمیشه خسه وعصبی بشی؟؟اون موقع گناه داره بچه

سوال های مرتبط