۹ پاسخ

ان تی برای سندروم داون هست،،یعنی عقب ماندگی ذهنی و این چیزا،،ربطی ب قلب نداره،،کلا اکثر دکترا عدد ان تی بالای ۲ میگن باید آزمایش سلفری بدی که خیالت راحت بشه بچه مشکلی نداشته باشه،،مخصوصا وقتی سن مادر بالای ۳۰ سال باشه،،بالای ۳۵ که حتما باید سلفری بدن چون سن بالا میره خطر این چیزا بیشتر میشه

تا 2اوکیه بالا2 باید سلفری بدن

انتی براسندرومه ربطی یه ققلب ندارره اصلا

عدد انتی ربطی به قلب نداره برا سلامت قلب بهتره اکو انجام بدین

من زیر ۲بود دکتر گفت خوبه

عدد انتی توی سونو هست بعدم اون واسه سندرم دانه ربطی به مشکلات قلبی نداره

نوشته NT
بعضییا با ۲ هم مشکل هس بعضییا با دو نیمم سالم
بستگی‌ داره هم‌ژنتیک هم سن

روی نمودار یک نقطه تعیین شده اون عدد انتیه

عدد ان تی تو سونو میزنه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میکائیل👪 مامان میکائیل👪 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی