ان تی برای سندروم داون هست،،یعنی عقب ماندگی ذهنی و این چیزا،،ربطی ب قلب نداره،،کلا اکثر دکترا عدد ان تی بالای ۲ میگن باید آزمایش سلفری بدی که خیالت راحت بشه بچه مشکلی نداشته باشه،،مخصوصا وقتی سن مادر بالای ۳۰ سال باشه،،بالای ۳۵ که حتما باید سلفری بدن چون سن بالا میره خطر این چیزا بیشتر میشه
تا 2اوکیه بالا2 باید سلفری بدن
انتی براسندرومه ربطی یه ققلب ندارره اصلا
عدد انتی ربطی به قلب نداره برا سلامت قلب بهتره اکو انجام بدین
من زیر ۲بود دکتر گفت خوبه
عدد انتی توی سونو هست بعدم اون واسه سندرم دانه ربطی به مشکلات قلبی نداره
نوشته NT
بعضییا با ۲ هم مشکل هس بعضییا با دو نیمم سالم
بستگی داره همژنتیک هم سن
روی نمودار یک نقطه تعیین شده اون عدد انتیه
عدد ان تی تو سونو میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.