از چند هفته باید چرب کنیم شکمو
من روغن بادام شیرین استفاده کردم فقط بعد از زایمان چندتا دونه ترک برد رو شکمم که زیاد نبودش. اما خیلی تاثیر داشت هم برا خارش شکم و رون پا هم برا ترک نخوردن
تونستی روغن بادوم شیرین یا زیتون بزنی بهتره
منکه سر دوتابارداریم اصلأ چرب نکردم اصلانم ترک نخورده .. دوهفته حسابی میخارید ولی فقط با دست ازروی لباس مالیدم هیچ نشد بنظرم چرب نکن اصلا دکتر. من گفت باعث میشه زودتر ترک برداره
کرم هیدرودرم خریدم ۲۰۰ تومن والا عالیه
منم روغن بچه میزنم
نه مشکل نداره
نه من دکترم گفت هرشب چرب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.