قد و وزنتون متناسب هس فقط شکم دوست داری آب کن
رژیم فست بگیر ، گم خواری کن ، ریزه خواری رو قطع کن قند مصنوعی رو حذف کن هر روز نیم ساعت حداقل ورزش کن
صبحا ناشتا چای سبز بخور .....
اگه واقعا میخوای باید تلاش کنی
شیرینی جات روحذف کن
نون و برنجم کم کن
بنظرم وزنت متناسبه زیاد لاغر کنی خوب نمیشه من قدم 180 وزنم 68بود انقد بد ولاغر بودم اصلا بهم نمیومد الان شدم 73خیلی بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.