۴ پاسخ

قد و وزنتون متناسب هس فقط شکم دوست داری آب کن

رژیم فست بگیر ، گم خواری کن ، ریزه خواری رو قطع کن قند مصنوعی رو حذف کن هر روز نیم ساعت حداقل ورزش کن
صبحا ناشتا چای سبز بخور .....
اگه واقعا میخوای باید تلاش کنی

شیرینی جات رو‌حذف کن
نون و برنجم کم کن

بنظرم وزنت متناسبه زیاد لاغر کنی خوب نمیشه من قدم 180 وزنم 68بود انقد بد ولاغر بودم اصلا بهم نمیومد الان شدم 73خیلی بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی