۱۱ پاسخ

شیر مادر برای بچه مقوی تره

هر دوش یه مزایای و معایبی شیرخشک سخته مخصوصا بیرون ولی برا شب که خابت میاد خوبه
ولی یجا آب و اینا در دسترس نبود شیر مادر خیلی خوبه و مهم تر از اینا مقوی تره

منم هر دو میدم ولی چون شیشه شیر نمیدم که عادت نکنه سینه خودمو بخوره یکم بزرگ تر بشه بهش شیشه شیر میدم با شیر خودم

شیرخشک راحت تره من هردو رو میدم هردو رو تجربه کردم 😂

شیر خودت تو خونه راحت تره
ولی مهمونی یا بیرون رفتنی شیر خشک بهتره

شیرخشک سخته همیشه باید ابجوش دمای مناسب همرات باشه هرجا که میری اب ببر شیر ببر شبا پاشو شیشه شیر رو هی بشور شیر درست کن ولی سینه خودت راحتتره

من شیر خودمو میدم ، چرا اذیت میشم کتو کولم و دستم درد میگیره ، وسط خواب شیرین هم که کلافه ترینم

شیر خودت راحت تری ولی خوب بعضی موقعه ها شیر خشکم خوبه من خودم شیر خشک میدم همیشه باید اب اماده داشته باشی همه جاهم ببری اینش سخته

شیرخشک سخته

ولی دلمم نمیاد شیر خودمو قطع کنم

من جفتشو میدم شیر خشک راحت تره

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی