۱۵ پاسخ

منم دنده های پسرمو میبینم خیلیی لاغرها و ماشالا یه دقیقه هم نمی شینه فقط تو میوه بعضی وقتا با موز براش معجون درست میکنم همین ،یکبار ندیدم خیار یا سیب بگیره دستش گاز بزنه بخوره اگه هم گاز بزنه تفش می‌کنه بیرون

دخترمن ۱۲کیلوعع

منم با کلی تلاش پسرمو تازه رسوندم به ۱۳ خیلی هم‌لاغره کسی باورش نمیشه ۱۳ باشه

وزنش ک خوبه اگه قدش بلند نباشه تپل بنظر میاد
میوه ک تپل نمیکنه فقط غذا
بعدم امتحان کن ببین چی دوس داره

من دخترم میوه روروتاب میخوره ظرف میذارم خردخرد میکنم میبرم پارک روتاب وسرسره با چنگال میزارم دهنش امتحان کن عزیزم به چندبابچه هم کنارش میدم کلی خوشش میادمیخوره ولی خونه جزآبکی لب نمیزنه به میوه سفت

پسر من ۱۰ونیمه

والا پسر منم همه چی‌میخوره۱۳کیلوعه

مگ‌۱۳ کمه

۱۳ مگه کمه؟؟

دختر منم 11💔
لاغرم نیست ولی

پسر منم هیچی هیچی میوه نمیخوره😢

دختر من که ۱۲هست با زور یه چیزایی میدم ولی فایده نداره یک ثانیه نه اروم میشه نه خواب درست داره پیر شدم والا🫠

حتی آبمیوه هم نمیخوره

پسر منم همینه و ۱۳کیلو هست

دندششش

سوال های مرتبط

مامان 🍂🧸 Nilsa🧸🍂 مامان 🍂🧸 Nilsa🧸🍂 ۲ سالگی