حتما با دکترت در میون بزار
فکر کنم سقط کردی ک آروم شدی
هماتوم
اگه دیدی دیگه خونریزی نداری حتما یه سونو برو
کخدای نکرده بقایا نمونده باشه
احتمالا سقط کردی تموم شده ک اروم شدی منم ی درد شدیدی ازم گرف ی دقییقه هم نشد چنان اروم شدم بعد رفتم سرویس ی لخته افتاد و تموم البته برا من نزدیک ۷ هفته بود
با توجه به پست قبلت فک کنم سقط کردی
هماتوم داشتی
خیلی درد داشتی ؟
شبیه جنین نبود؟
دکتر برو
هماتوم بوده
شاید هماتوم بوده حتما برو دکتر سونو بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.