آبی آسمونی من💙..
بالاخره فهمیدم جنسیتو ...فداش بشم .

تصویر
۱۳ پاسخ

ماشالا چ بینی سر بالایی داره

سلام گلم میشه بگی علایم هات چی بود اول بارداری؟

مبارکه😍بالاخره کدوم انومالی رفتی؟اسکن یا پیشرفته؟

خدا حفظش کنه حالا چی بود فندقی

عزیزممم
خدا حفظش کنه واااست

ای خدا مماخشو😍😍😍به سلامتی عزیزم❤️

ای خداااا چه نازی شما🚙🛻💙🫣🤭😚

مباارک بااشههه💙💙💙 خیلی حس خاصیت اولین بار که جنسیتش رو متوجه میشی🥹

ای خدااا چه خوشکله🥹😩🥹

💙🩵🤍🙂☺️🥹

ان شاءالله بسلامتی بغلش بگیری💙💙

انشاالله سلامتی گلم به خوبی و خوشی ما بقی دوران بارداری تو بگذرونی با گل‌پسرت و زایمان خوبی در پیش داشته باشی تن هر دوتاتون سلامت

الهی بمونیدبرای هم

سوال های مرتبط

مامان الیکا💖 مامان الیکا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی