۵ پاسخ

زگیل تناسلی یه حقه پزشکی هستش اون زایعه که در اومده از سردی بدنته
شما یک هفته شبا حنا بزن به زگیل پد بذار شب بخواب صب بشور ببین چطور میره

من شنیدم با دارو گیاهی هم میشه رفعش کنی

اول با پماد بی حس میکنن بعد لیزر میکنن درد نداره بعد لیزر پماد میده استفاده میکنی بعد چندروز میفته

زگیل چه شکلیه؟؟

تایپ چندو داری؟؟؟

سوال های مرتبط

نگار نگار قصد بارداری