زگیل تناسلی یه حقه پزشکی هستش اون زایعه که در اومده از سردی بدنته
شما یک هفته شبا حنا بزن به زگیل پد بذار شب بخواب صب بشور ببین چطور میره
من شنیدم با دارو گیاهی هم میشه رفعش کنی
اول با پماد بی حس میکنن بعد لیزر میکنن درد نداره بعد لیزر پماد میده استفاده میکنی بعد چندروز میفته
زگیل چه شکلیه؟؟
تایپ چندو داری؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.