۱۰ پاسخ

نباید یخچال بزاری من یادمه مامانم جایه گرم میزاشت دستمال روش مینداخت

باید جای گرم و تاریک بزاری یه شالی یا روسری بپیچونی دور ظرفش از شب تا صب بزاریش

مایه زدی بزارش داخل پتو گرم باشه تا ۶ تا ۷ ساعت بگیره بعد ک گرفت بزارش یخچال ۲ روز بمونه تا جا بیفته

ما بیرون میزاریم مثلا یه شب تا صبح

هشت ساعت باید بیرون باشه نهایت بخای کمتر بیرون بمونه شیش ساعت بعدش بزاریخچال

منم ۴ساعت گذاشتم جای گرم بعد ۱۱ شب گذاشتم یخچال ۵ صبح قشنگ سفت بود

باید بزاری جای گرم من شوهرم درست می‌کنه ۱۲ شب تا ۶ یا ۷ صبح لای دوتا پتو میزارتش

نباید بزاری یخچال باید بزاری یه جای گرم بعد که بست بزاری یخچال

ماست بسته بود خودشو .اگه بسته بود فردا میتونی خورید

نباید بزاری یخچال باید بزاری یه جای گرم

سوال های مرتبط