خب حتما گوگوشه دیگه چرا میخوای به زور بگی ماست
دختر من به تاریک میگه تاکییر😅
به نمک میگه مخنی
دختر منم به کدو میگه کودا
به انگور میگه اونی
به انار میگه اَنی
به خیار میگه خایه 😵💫😵💫😵💫
دخترم به قند میگه کاکا 😆
ای خدا...چقدر نمک😍
لاید یه استدلالی داره برای کلمه ش😄. بزار راحت باشه
وای پسر منم برا خودش لغت نامه داره
سفید میگه پیسدی
سیاه میگه ایستا
قهوه ای میگه کفشی🤣🤣🤣
بزرگ میگه بوآق
کلا مترجم نیاز داره
چه عجیب😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.