۷ پاسخ

خب حتما گوگوشه دیگه چرا میخوای به زور بگی ماست

دختر من به تاریک میگه تاکییر😅
به نمک میگه مخنی

دختر منم به کدو میگه کودا
به انگور میگه اونی
به انار میگه اَنی
به خیار میگه خایه 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

دخترم به قند میگه کاکا 😆

ای خدا...چقدر نمک😍
لاید یه استدلالی داره برای کلمه ش😄. بزار راحت باشه

وای پسر منم برا خودش لغت نامه داره
سفید میگه پیسدی
سیاه میگه ایستا
قهوه ای میگه کفشی🤣🤣🤣
بزرگ میگه بوآق
کلا مترجم نیاز داره

چه عجیب😂

سوال های مرتبط