۶ پاسخ

چه زود زدی 😑۳ ماهگی به من وقت دادن

بنداز عزیزم دور از جون مریض میشه، شاید خیلی بدنش گرم نشه

عزیزم واکسن دوماهگی سخته کمی داشت درد می‌کنه روز اول حوله سرد بزار تا گلوله نبنده
روز بعدش گرم بزار
حتما روز اول چهار ساعتی حتما بهش استامینوفن بده روز بعدش شش ساعتی بده
تنونستی هم پاهاش قنداق کن که تکونش نده دردش بگیرع

نه عزیزم اتاق رو رو دمای ۲۵درجه بذار لباس کم تنش کن کمپرس سرد بذار رو پاش قطره آستامینوفن هم بهش بده

ی چیز سبک بنداز روش

چه مراقبتایی لازه واسه واکسن ۲ماهگی ؟سخت بود ‌؟

سوال های مرتبط