۴ پاسخ

اگه تبش بالا رفت با گلاب یا الکل پاشویش کن

من که دو روز فقط با رکابی گردوندم
تبش از ۳۷.۲ بالاتر نرفت خداروشکر یه پارچه خیلی نازکم موقع خواب مینداختم روش

یه بلوز آستین دار بپوش اون رکابی رو در بیار اونجوری سردش میشه

عزیزم شیاف استامینفون زدی نصفش کردی..؟

سوال های مرتبط