۷ پاسخ

اره بابا این اخریا بیشترم میشه ..

طبیعیه

چرا من گاهی خیلی درد میکنه

منم اینطوری ام.ولی خبرخودم لاغرم .فک کنم اگه گوشت بیشتر داشتم بهتر بود😅

اره ماله منم کم کم داره شروع میشه

وااااای نگوووووو😭😭😭شب میشه تموم دردا میاسراغمون🙁😵‍💫بااین حال بازم خدایاشکرت🙏

طبیعیه

سوال های مرتبط