۱۴ پاسخ

ماساااااژ فراووون
نفخش رو با حرکت دوچرخه بگیر
شکم‌و پهلوش گرم بگیر
گرمچیر روزی ۵ الی ۶ بلر بده
دایمیتکووووون ام عالیه اگ گیدت بیاد

من پدیا بست کولیک رو قبل یا گاهی که حالش خوب بود بعد از شیر بهش میدادم. و واقعا عالیه. در جا اثر میکنه. دو برابر وزن بچت بهش بده مثلا پنج کیلوعه ده تا قطره بهش بده.

من به دخترم بایو لاکت میدم و ماساژ خیلی جوابه واقعن راحت شدم اوایل کولیکز میدادم ولی بخاطر ترکیباتش معدشو بهم میریخت رفلاکس گرف بعد بایو لاکت دادم و بعضی وقتا چن قطره ابجوش نبات

من پدیابست کولیک میدادم عالی بود

پروکید پویا خوبه بده بهش

من دکتر فوق تخصص رفتم
ایزی میلک رو بهم پیشنهاد داد خریدم خیلی خوبه

اگر گیرت بیاد ایزی کول ،خارجیه و خیلی جاها ندارن اصلا ،بی بی کر هم خیلی خوبه این رو دختر من جواب داد،بجز اینا میلکازیم هم حای ایزی کول میتونی تست کنی اینم میکن خیلی خوبه

فقط داروی صبر…

پدیا بست کولیک بگیر عالیه برا نفخ دخترم شکمش باد داش بعد چند روز خالی شده چون یسره میگوزه نفخ نمیکنه

اهورا چقد میدید؟

فقط لفاکس درد بچه منو آروم میکرد

قطره کولیک پدیابست

دخترم منم خیلی میپیچه خودش

من قطره بایولاکت می دادم و یه مام رول هست به اسم میرابل اون عالیه آب رو آتیشه قیمتش بالاعه ولی می ارزه

سوال های مرتبط

مامان ماری مامان ماری ۱۰ ماهگی