۱۳ پاسخ

بستگی داره بابت چی ازش استفاده کنی
با این تورم ۲۳ میلیون واقعا انگار ۲میلیونه ولی حالا بیا درآوردنش پدر آدم درمیاد تایه جا جمع بشه

بسته ب هر شخص داره عزيزم
برا يكي پول زياديه
براي يكي پولي نيس

در اوردنش خیلی سخته و خیلی زیاده و زمان زیادی میبره ولی از دست رفتنش به ثانیه هم نمیکشه پس در نتیجه باید قدر دانست

اره خیلی زیاده خیلی دراوردنش و نگهداشتنش سخته ولی تو ایران و این شرایط پول خورد شده😢

برا یکی زیاده برا یکی کم
هیچوقت خودتو برای پول غصه نده
طلا عوض کردن همیشه ضرره
یا نباید انجام بدی یا انجام دادی دگ غصه شو نخوری
منم زیاد عوض کردم برای دلم . خودت مهم تری . کاری ک دوس داشتی کردی دیگه بهش فکر نکن .
من هر چی طلا داشتم رو دزدیدن خب غصه بخورم چ فایده؟

وای دختر ول کن حالا یه النگو عوض کردی از بینیت نیار
۲۳پولی نیست که

نه والا

نه الان دیگ اصلا

بستگی داره گلم ک برا چی باشع
و اینکه بستگی ب شرایط داره برا یکی زیاده برا یکی اصلا پولی نیس خرج ی روزشع

تو این زمونه ۱میلیاردم پولی نیست ۲۳تومن که هیچه

ت این شرایط اقتصادی نه

نه زیاد نیس
دایی من ماشین هایما رو فروخت دو هفته پیش
اگه دو هفته پیش نفروخته بود الان یه میلیارد و نیم سود کرده بود چون ماشین ها همینقدر گرون شد
ولی میشه چیکار کرد؟
اصلا بهش فکر نکن واقعا تو این زمونه این پولا چیزی نیست که بخوای بخاطرش انقد حرص بخوری
فراموشش کن

از من دستبندی دزدیدن تو همین مایه ها دیگ‌فراموشش کردم کاری ازم برنمیاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی