اما من احساس میکنم نسبت به خواهرشوهتون حسودی میکنید مگرنه چه دلیلی داره رو سرشما پول بریزه؟ مگه عروس هستید؟ چرا اعتماد به نفستون بالا نمیبرید؟ شما باید اینقدر اعتماد به نفس داشته باشید که اصلا برات مهم نباشه که شوهرتون چیکار میخواد کنه نه اینکه حسودی کنید بگید منم جلوی فامیلای شوهر کم نیارم برای منم اینکار کنه
بهش بگو شاید حواسش نباشه
شاباش بده دستت بهتره.
سرت بریزه زیاد جالب نیست.
اونشب همه چیز برای عروس باید خاص باشه
ولی یچیزی میگم شاید واقعا شما حسود نباشی ولی بقیه فکر میکنن شوهرت مثلا از ترست اینکارو کرده که حسودی نکنی صورت خوبی نداره
به شوهرت بگو مثلا چندتا شاباش پشت سرهم هی بهت بده اینجوری بهتره بنظرم
نه مگه تو عروسى خواهر اون عروسه كلا رو سر عروس پول ميريزن و شاباشش ميكنن
خب شاید فکر کنه فقط باید برای عروس بریزه مثلا برای زنش لازم نباشه
خب بگو بهش چ عیبی داره الکی حال خودتو خراب نکن اون موقع
بهش بگو
بگو منم رقصیدم رو سرم شاباش میریزیا
بگو بهش عزیزم
چرا الکی اوقات تلخی کنی
حرف دلتو بزن خب
من بودم میگفتم شایدحواسش نباشه
جلوی دوربین هم برقصید که یادگاری بمونه یا بگو یکی برات فیلم بردای کنه با گوشیت
بگو منم رقصیدنی بیا وسط اول دستم شاباش بده بعدباهم برقسیم سرش بپاشه که میره جیب داماد ولی دستت بده میمونه واسه خودت ننداز زمین نگه دار دستت چون شاباش برای خودته
دخترتوهمسرت وخودت سه تایی برقصید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.