حسادت نیست پس چیه؟؟حسودی دیگه حالا اینکه نمیخوای قبول کنی بحثش جداست
ولی به نظرم مراسم برای شما نیست این کار جالب نمیشه
من بودم میگفتم نصفشو بده من با هم بریزیم اینجوری حس بهتری دارم هم قدرتمندم کنار همسرم هم محبت کردم و یه حالی به خواهرشوهر دادم اینکه بخوام خودمو کنار عروس بزارم حس رقابت میده دوس ندارم
عروس ی نفر دیگس عزیزم میتونی بگی بهش موقع رقص بیاد ب شما شادباش بده
ن نکن حرکت جالبی نیست انگاری نصف پول رو همراه شوهرتون رو سر عروس بریزید
بنظرم اینکار باید کاملا از ته دل باشه وگرنه اصلا قابل درک نیست انگار رقابت داری
عزیزم شما عروس نیستی که
بنظرم اگه رو سره شمام بریزه معلوم میشه بهش یاد دادی
بنظز من بریزه خیلی قشنگ میشه من عاشق مردایی هستم که جلو دیگران ب زنشون ابراز عشق میکنن.
وای خیلی دوس دارمممم منممم🥹🥹
عزیزم بذار این حرکت برای عروس و برادرش خاص بمونه تو اون مراسم
ولی یادت باشه تو مراسم دیگه ای مثل تولد خودت یا کوچولوت وقتی میرقصین اینکارو بکنه و شما لذتشو ببری
شوخی شوخی بگو دیگه
چراکه نه بریزه اینجوری به هم نشون میده عاشق زنشه
والا عروسی من شوهرم واسه همه پول ریخت. خواهر ش برادرش مادرش خودم مهمونا مامان خودم ابجیم 😒😐😐
آره بابا بهش بگو...🤩🤩🤩🤩
بله بگو قشنگ میشه واس تو هم بریزه حالا اونا ک ریخته زمین واسه عروس میشه در نهایت😀😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.