چی کار کنیم بیان دیگه جهنم
یعنی یه بدبختی نموند تو ایران که سرمون نیاد
خدا زده ایم همیشه
از چی میترسین؟
دیگه ازینا وحشی تر نداریم که هم وطن خودشونو میکشن!!
کاش به مامردم عادی هم صل اح بدن
خدا با ماست
هیچ دیگ اینم بیاد ک کامل بشه ،ولی خدایی اگ زمینی اومدن منم ت ف ن گ بدست میرم کمک ،
فرزند پروری ،پوشک موشک
زمینی نمیان که داخل شهر
برای تصرف اورانيوم میان
خب بیان دیگه بلایی نبوده سرمانیاورده باشن اینام بیان ببینیم آخرش چی میشه
په این یارو عباس دیشب چی میگفت تو شبکه خبر🤔
والا یه جوری میگفت ما قدرت اول منطقه ایم همه ی دنیا فهمیدن هیچکی نمیتونه با جمهوری اسلامی دربیوفته من گفتم همین امروز ترامپ میاد رسما جلو دوربین میگه گوه خوردم جنگ تموم میشه🤕😂🤦♀️🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.