۴ پاسخ

من بارداری سومه.. دوقلوولی وارژنم درد میکنه عفونتم ندارم.. بعضی وقتا نمیتونم دردشو تحمل کنم

آره منم شکمم اینجوری میشه
بارداری اولم اصلا نداشتم خیلی میترسم

از بارداریه از منم همین طوریه یهو ی درد شدید میاد بعد کلا قط میشه انگار ن انگار الان داشتم درد میکشیدم

میگن طبیعیه دیگ اینا درد و عوارض بارداریه مال رحم هست

سوال های مرتبط