درکت میکنم.اماکنترل خودت بکن.من اروم هستم ولی شوهرم دادبیدادمیکنه روسربچه م که کلامتنفرشدم ازشوهرم.بچه گناه داره بچگی میکنه بایدیکم صبرداشته باشیم ایناهم میگذره
اون بچه میبینه تو عصبی هستی اونم عصبی و پرخاشگر میشه
تو آروتر شی اونم آروم میشی
منم عصبیم
عزیزم تو بهترین مادر دنیایی.حق داری خسته شی،کلافه شی.منم دیار خیلی نق میزنه،مدام جیغ میزنم.منم بشدت عصبی و پرخاشگر شدم،منم جیغ میزنم.الان چندوقته دارم قرص سرترالین میخورم یه خورده آروم تر شدم
عزیزم ان شاالله مشکلاتت حل میشه شوهرت سر عقل بیاد و بیاد دنبال تون با شرایط برو خونه ت بذار بترسه بگیرش تو مشتت زرنگ باش ان شاالله بزودی سه نفری زندگی شاد و به دور از حسادت اطرافیان شروع کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.