۳ پاسخ

ببرش خب ، منم دخترمو با یه ماه تاخیر بردم

حتما ببرش .مراحلی هست ک باید طی بشه

منم حوصله نداشتم نبردم

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒓𝒚𝒂𝒏 مامان 𝑨𝒓𝒚𝒂𝒏 ۴ سالگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۴ سالگی
مامان دلوین 😘 مامان دلوین 😘 ۳ سالگی