انقدر که اینا دارن با تورم پول به جیب میزنن. با م ص ا د ر ه اموال مردم و با صادرات نفت و گاز و برق و اب ،و حتی هند و پاکستان و تاجیکستان هم کمک فرستادن ،حتی کاسه گدایی شون هرروز از تلویزیون پخش مبشد و شماره حساب میدادن که ماها هم پول بدیم بهشون. بازم سیرمونی ندارن و کم اواردن!!!!!!!!! دیگه اینا رو فقط خا ک گور میتونه سیرشون کنه . چجوری روشون میشه اعلام ورشکستگی کنن!!!!!!! هرکدوم تا هفتاد نسلشون رو تامین کردن و حالا میخوان یکی یکی برن
کی اعلام ورشکستگی کرده؟من که نشنیدم🤔
همه چی خیلی گرون شده افتضاح
دروغه
این جور خبرا کذبه
اصلا همچین چیزی نمیشه. چون دولت داره ساپورتش میکنه
کجا خوندی این خبر رو؟ما که چیزی نشنیدیم
عزیز شما کجا این خبر خوندی؟؟
الکیه
گفتن سعی میکنیم دیر نشه تعدیل نیرو نشه
نه بابا حقوقا رو میدن نگران نباش
کدوم بانک
کی اعلام ورشکستگی کرده؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.