سلام خانمها علائم رفلاکس پنهان چیه

۲ پاسخ

وزن نمیگیره خوب

دهنوشو یه جوری می‌کنه انگار داره آدامس میخوره
آب دهنشو مثل کف بیرون میاره
سینش خس خس می‌کنه انگار شیر تو دماغش
زبونشو بیرون میاره

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی
مامان ❣️ بهراد ❣️ مامان ❣️ بهراد ❣️ ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان رهام و روشا مامان رهام و روشا ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۸ ماهگی