دست راستت بر سر من که ناشتام ۱۱۶هس
باطری دستگاتو چک کن اگ خودت احساس افت قند نداری دستگاه باطریش ضعیف باشه خطا داره
قندت پایین
حالت خوبه؟
لرزش و اینا نداری؟یا عرق سرد بکنی ؟یا انگار تو دلت خالی میشه
دستگاهت سالم ؟
افت قند داری که
دستگاهت رو ارزیابی کردی؟؟؟
دستگات خطا نداره؟ چون نباید زیر 60 باشه
افت قند داری یا دستگاهت خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.