خانما با دستگاه قند
قند گرفتم
قندناشتا ۵۷ بود

۷ پاسخ

دست راستت بر سر من که ناشتام ۱۱۶هس

باطری دستگاتو چک کن اگ خودت احساس افت قند نداری دستگاه باطریش ضعیف باشه خطا داره

قندت پایین
حالت خوبه؟
لرزش و اینا نداری؟یا عرق سرد بکنی ؟یا انگار تو دلت خالی میشه
دستگاهت سالم ؟

افت قند داری که

دستگاهت رو ارزیابی کردی؟؟؟

دستگات خطا نداره؟ چون نباید زیر 60 باشه

افت قند داری یا دستگاهت خطا داره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد