اگ قند پایین باشه باید چیکار کرد اونم دارو داره ؟؟ه

۱ پاسخ

قندت چند بود؟
دارو نداره باید چیزای شیرین بخوری البته قندش طبیعی باشه
مثل خرما مویز توت خشک اینا

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری