خانما قند اگ بالا باشه بارداری چیکار میکنن ؟؟ چ دارویی میدن؟؟

۵ پاسخ

فکرکنم انسولین میدن

بستگی داره چقدر بالا باشه
رژیم میده اول دکترت اگر یکم بالاتر باشه قرص
اگر خیلیییی بالا باشه انسولین

متخصص های غدد پیشنهادشون انسولین چون سریع عمل میکنه
یعنی اگر قرص مثلا ده روز زمان ببره تا اثر بذار انسولین از همون روز اثر داره

من سه ماه متفورمین میخورم

متفورمین انسولین

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد